logoARTMEDIUM | цсм

ТЕТРАМАТИКА 2017

З 4 по 29 жовтня 2017 втретє у Львові буде проходити міжнародний Фестиваль аудіовізуального мистецтва «ТЕТРАМАТИКА». Фестиваль присвячений аудіовізуальному та інтерактивному мистецтву, що зосереджується на взаємодії музики і зображення та на розкритті потенціалу застосування ІТ технологій в мистецьких творах.

(анонсований текст фестивалю-. ред.)

Сайт фестивалю – http://tetramatyka.nurt.org. ua
деякі думки при прочитанні програм  проектів та  ідеології фестивалю .
1. Загальний пафос текстів .
приклад :
Ідея прогресу стала своєрідною релігією Нового Часу, яка освячувала невпинний екстенсивний рух до кращого Майбутнього. Образ останнього формувався у масовій свідомості у відповідності до намірів правлячої політичної еліти суспільства: чи то Welfare State чи то пак тисячолітній комуністичний рай. Позаяк, цементуючим елементом спільним для різних проявів мета-наративу Прогресу була віра в чарівну силу машини яка зможе покращити не тільки економічні підвалини суспільного життя, але й сприятиме встановленню соціальної гармонії.
Криза та розпад СРСР позначило собою кінець індустріальної епохи як для України так й для мешканців Львову зокрема. В умовах майже 30-річного пострадянського періоду в якому зависло наше суспільство промислові зони українських міст зазнають процесів стихійної просторової та функціональної трансформації. В ході такого напіврозпаду часто втрачаються ці своєрідні монументи релігії Прогресу, а з ними ми втрачаємо частку історичного надбання, а, через це, й можливість критичного погляду на майбутнє, яке видається нібито доконаним.” (проект Future Perfect (частина 1)) – що це за парадовий текст
2. Історія плюс “новітні” медія це щось до музейної справи , можна долучити до цієї ужитковості також ввід технології до бібліотеки як інституції ( аналоги працюють і тут немає мистецтва), а не як явища культури.
Ось текст -“Проект покликаний змінити уявлення про сучасні бібліотеки як про багатофункціональні активні простори в житті міста, показати шляхи застосування інноваційних цифрових технологій, створити в бібліотеці майданчик для міждисциплінарної взаємодії активних громадян з різних сфер діяльності.  Проект стане яскравим прецедентом інтегрування мистецької компоненти в життя сучасної бібліотеки.” (проект Future Perfect (частина 2)
3. Традиційна методологія організації фестивалю – ніби декларується якщо не революційний то принаймі еволюційний поступ . Однак більше це нагадує відповідь на грантовий проект: -запрошений хедлайнер , позитивні проекти про наболіле ,але мирні – спонсорам сподобаються, покращення , впровадження , погляд в майбутнє , впевненість в минулому – яке погане і не дає розвиватись , навчання майбутніх поколінь , салют , фуршет , буклет -каталог на поличку і тд.- де артистичний скандал , де зіткнення інтелекту , побиття публічне нарешті . Натомість пропонується слухання потойбічності –  “…увага буде зосереджена на декількох об’єктах індустріальної історії Львову: залишках заводів, фабрик, (депо). На(біля) території кожного об’єкту будуть розташовані портативні радіо-передатчики які транслюватимуть у FM-діапазоні звукові твори створені митцями.”(проект Future Perfect (частина 1)
вітаємо нову мережу FMстанцій (редакція)
4. Мистецько-освітній проект «Освіта й творчий експеримент – досить узагальнений огляд тенденцій. Така собі фідософсько-публіцистична методичка.до утопії  Академічність не є навчання інструментарію . Поза всіма рудиментами , академічність дає розкутість , і думки  також , творить художника , або  сприяє kształcić się. Особистість як кінцевий продукт сепарації артистичної майбутності – якщо артиста того хоче звичайно й потребує “спрагло ” .
А для оволодіння інструментом є відповідні курси.

Звичайні принципи діалектичного розвитку – буде країна багата – будуть в академії відповідні умови. Амен.

5.Вхід в арт – з задоволенням оглянемо і послухаємо все .
з повагою Sigurd Gombrowicz