logoARTMEDIUM | цсм

Meeting of sounds Сєргєй Лєтов Юрій Яремчук Philip Minton Сергій Радзєцкій Дмитро Радзєцкій
 
 
частина 1. 7.12.12 Монументалізм

(Перший день 12-го Jazz Bez-у Львівська філармонія частина друга авансованої програми .)

 

О 21.00 Meetig of souds показали свій номер – суперцільну річ , – сюжет розвивався  розгалуженістю партій ,  чергуванням образності , акцентованими вузлами монологів , нестримним поєднанням новаторства і майстерності досвіду : вмінням відчувати-висловлювати. Тут поліфонія зведена до мінімалізованості засобів вираження ,  –  кожний звук як квінтесенція складних процесів-рухів , комунікативно-голосових форм , заключень–надбань кожного з авторів , – це віхи – контрапункти напівзримости  фабули . І саме П’ЄСА як прояв довершеності , що є самодостатньо тривкою , не дала шансу профанному знудженню суспільности спровадити себе в банальногротесковий перфоманс . Твір не можна тільки слухатибачити , саме слово , експресія рисунку передбачає , заохочує інтонаційно , далі в розвитку – співв’язати тканину , знаковість , сутність твору – Струмки , звукові натяки  , півтони , візуальні алюзії – зазнаючи конструктивних коливань , підсилень  відвертості дискусії різних характерів та їх проекцій на сприйняття-зміну шаблонів, злились в монументально-кодовий акорд .

 

частина 2. реалії

 

Великі дубові двері – вхід вихід . Люди як листки опалі  віддані вітру -стихії Їх холітає , обертає, волоче . З зали в зал , вверх вниз , додолу на килим , паркет , до та від показної експозиції БУЧАЧ -вже спустошеної однак дармовожаданої і Легкий спиртовий аромат ,- аромат свободи звабиблукань , аромат реальности , що справді доречно акцентує , робить наголос , але ні в якому разі не домінує зараз – лиш провокує рихло  і поза власної волі  дріб’язково-другорядне залишається позаду ( принаймні так би хотілось ) . це суспільна вимога проголошувана , декларована увертюрними мізансценами в різних рівнях ,  попередньо смакуючи  та стверджуючи поразку прагматичного ( черговий іспит ) , а однак  капітулює  реальній співпропорційності , вагомості цих рівнів щодо кінцевого означення бутності вже тут. Ця вимога є лишень векторним натяком , ймовірним фіцджеральдівським шляхом-вибором : вхід або вихід …

 

Текст Олекса Фурдіяк
Фото Юрій Дворник